top of page
חיפוש

ריברסינג... בואו נדבר על זה...

עודכן: 23 באוק׳ 2021


בעברית נתנו 2 משמעויות למילה ריברסינג, משמעות אחת - נשימה מעגלית / מודעת והשניה - לידה מחדש שזהו הפירוש מאנגלית (Rebirthing).


צמד המילים - לידה מחדש יכול להישמע מאיים או מתיימר, אבל כשאנחנו מתמסרים לעבודה תהליכית בקליניקה אנחנו חווים לידות קטנות וגדולות, דרך מפגש עם עצמנו, עם הילדות שלנו, עם אמונות מגבילות, מחסומים, כעסים, רגשות, דפוסים, מחשבות שליליות, טראומות, קשרים לא מיטיבים, לחצים, כאב ועוד, בעידן בו אנו חיים יש אינסוף אפשרויות לכל דבר, כך גם בעולם הטיפולי. לרוב אנחנו נפגשים בכך שהכל טמון בגוף, שהגוף שלנו הוא מעין תיבת אוצר או מכשיר הקלטה של כל חיינו, הגוף זוכר דברים אשר התודעה היומיומית - השכל לאו דווקא זוכר.



על ידי עבודת נשימה יש לנו אפשרות לגעת ולפגוש את הזכרונות הנסתרים שלנו, את הדברים שאולי אף פעם לא אמרנו בקול רם, גם לא לעצמנו.

הנשימה המעגלית מזמינה אותנו להתרחב, להרפות ולפתוח שערים אל עולמנו הפנימי.

התהליך נעשה באמצעות חיבור בין השאיפה לנשיפה, ונשימה רציפה ומהירה. על ידי כך אנו ממלאים את הגוף בחמצן ואנרגיית חיים המאפשרת לשחרר את המיינד ומפנה מקום לתת מודע להגיע לפני השטח וליצור שחרור של רגשות מודחקים, כעסים, מחשבות שליליות, טראומות ועוד.

הנשימה מפנה מקום ויוצרת חידוש רקמות פגועות וסילוק רעלים, מעניקה חיוניות, משמעות ובהירות.

במצב בו הגוף מוצף בחמצן באנרגיה וה-MIND מפנה מקום לטובת התת-מודע, אנו יכולים להגיע לתובנות משמעותיות על חיינו האישיים ולמעשה משחררים את החסימות האנרגטיות המהוות מכשול בחיינו. הנשימה פותחת שער לעולם הפנימי, מפנה מקום, תומכת ומעודדת ריפוי בכל הרבדים, מפחיתה עומסים ולחצים, משחררת כעסים ופחדים, מעניקה נוכחות והקשבה לגוף, מחדשת תאים, עוזרת לשחרר את מה שלא נחוץ, לנקות רעלים מהגוף ולהתחדש.


אנחנו יכולים להיוולד מחדש בכל תחום בחיים, אם זה בקריירה, במי שאנחנו בתוך הזוגיות, המשפחה, החברים, ביני לבין עצמי - איך אני מתייחס.ת לעצמי? האם אני מדבר.ת לעצמי לא יפה, בחוסר אהבה, בהלקאה עצמית , בזילזול? אולי אני ממש רוצה זוגיות ומשהו שם תקוע, או שאני מרגיש.ה רוב הזמן מנומנמ.ת, תשוש.ה, במין חוסר חיות, חוסר אנרגיה, הנשימה תומכת בעבודה עם חרדה, דיכאון, ריפוי ברבדים פיזיים ומנטלים.






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page